Friday, April 10, 2009

Temuduga=Penyelamat ???

Yea !!! Hurray !!! Happyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyynyerrrrrrrrrrrrrrrr !!!
Hurm... Setelah 3 minggu fifa terperangkap di kem PLKN akhirnya dpt juga fifa membebaskan diri buat seketika dari kem tu... x suka duduk dkt sana !!! x suka tau !!! Huhuhuhu...

Kalau nak tahu... Sbb ada temuduga la fifa dpt balik... Best !!! Tapi fifa cuma dapat duduk dekat rumah selama 3 hari jer... Tu yang x suka ni... Tapi fifa tetap bersyukur sbb sekurang-kurangnya fifa dapat juga balik rumah... Hehehehe... Fifa rinduuuuuuuuuu sgt dekat family fifa time dekat sana... Rindu sgt2 tau !!!

Erm... Akhir kata dari fifa....


Tolongggggggggggggggggggggggggg fifa x nak duduk dkt kem PLKN !!! x nak !!!

4 comments:

  1. heheee...
    cian2..
    dpt temuduga apa?

    ReplyDelete
  2. temuduga utk KPJ... fisioterapi...
    hehehe~~~

    ReplyDelete
  3. wah... si comel ni kesiannya... kena berjauhan dgn family,,, tak pe,, Tuhan nak bagi ujian kat kamu...huhhhu tabah kan diri k,, kat sna banyak ilmu yg kamu blh blaja,,,,huhuuh apa2 pn Mizi rindu sangat kat kamu... no clue to get info from u...huhuhuh miss u a lot..

    ReplyDelete