Tuesday, May 5, 2009

Tamat PLKN akhirnya...

Erm... Setelah hampir sebulan lebih fifa dkt kem PLKN akhirnya fifa keluar juga akhirnya... Kali ni fifa keluar utk selama-lamanya coz fifa dpt pelepasan awal... Nak tahu mcm mana ? Fifa dpt tawaran utk melanjutkan pelajaran... So, sbb tu fifa dpt keluar awal...


Tapi... Time nak berpisah dgn kawan2 tu, fifa sedih sgt2... Terutama sekali dgn kwn2 yg satu bilik dgn fifa... x sangka bila dah keluar PLKN ni byk yg fifa pelajari... Kalau dulu fifa x suka sgt duduk dkt kem PLKN tapi sekarang semuanya dah berubah... Sekarang, fifa dah semakin matang kot... Byk perkara n pengalaman yg fifa pelajari time dkt PLKN... Thx buat cikgu2 yg byk mencurahkan ilmu time fifa dkt sana... Hehehe... Luv u all n jasa kalian semua x kan fifa lupakan...

3 comments:

  1. assslamualaikum..macam mana awak beritahu plkn awak dapat sambung belajar?awak cuma tunjuk saja surat sambung belajar tu?banyak urusan tak kalau kita nak keluar awal?

    ReplyDelete
  2. waalaikummussalam...
    kalau nk bgtahu pihak PLKN just mula2 suruh parents telefon pihak PLKN tempat anda..
    no telefon blh minta dkt cikgu2 dkt sana..
    lps tu nnti bg surat yg mengatakn kita dpt tawaran sambung belajar.. fax salinan dkt tempat tu..
    proses x byk un.. :)

    ReplyDelete
  3. nanti plkn panggil balik tak?

    ReplyDelete