Thursday, March 5, 2009

Demam+Batuk=Klinik

Mmm... Lemahnye bdn fifa hari ni... Rasa mcm x bermaya je... Start batuk dari hari semalam... Tekak fifa punya la sakit !!! So, ibu fifa rendamkan nasi dlm air... Pagi tadi... Fifa pun minum la air tu... Entah apa rasanya pun x tau laa... Kalau nak tahu juga mcm mana rasa air tu... Try laa... Hehehe...

Sebenarnya fifa ni jenis yg x suka p klinik melainkan dah terlampau teruk or disbbkan terdesak... Muahaha... Fifa buat keputusan nak p klinik pun sbb hari esok fifa nak ke KL... Temankan akk fifa... Lama la juga fifa di sana... Lebih kurang 6 hari... Huhuhu... So, nak x nak... Kena la p jumpa doktor coz nnti melarat...


Ni pun baru lps mkn ubat... Eeeee... x cedap !!! Hahaha... Rasa mcm blur je... Ye laa... Mkn ubat batuk !!! Ok la... Fifa minta diri dulu...


Itu je cerita fifa buat hari ni... Daaa...


Zzzz...

10 comments:

  1. Tau x pe...
    Dkt rumah fifa ni...
    Byk yg dah kena virus demam...
    Hehehe...

    ReplyDelete
  2. uik...bahaye tu...beli t0peng sebelum virus die mule merebak...ehehhe~
    jgn lupe mkn ubat ye adik ku syg~
    MUAHX!~

    ReplyDelete
  3. aloh2..cianyee adk fifa..
    jg kesihatan ok
    minum air msk byk2 ok..

    ReplyDelete
  4. urmmm..
    mkn ubt..
    jgn jd cm akak..
    sampe kne msok air dlm bdn...

    ReplyDelete
  5. Key > Beli topeng ? Erm... Cadangan yg bagus+bernas tu... Nnti fifa kemukakan dlm mesyuarat keluarga... Muahaha...


    Merahitujambu > Hehehe... Dah berbaldi-baldi air fifa minum tau... Huhuhu...


    NiEna laNiy > Erk ? Masuk air dlm bdn ? Tidak !!!

    ReplyDelete
  6. ikot la idea si key tuh,die dlu tyme demam pkai topeng pwr rngers,sbab tuh die de prob sket kat otak die..hoho

    ReplyDelete
  7. Ooo... Kutuk Kak Key ye ? x pe.. Nnti fifa p mengadu dkt Kak Key.. Hahaha...

    ReplyDelete
  8. xpe,die x tawu,mari sesame kutok die..hoho

    ReplyDelete
  9. Hahaha..
    Adess...
    Selamba je ye !!!

    ReplyDelete