Sunday, March 1, 2009

Kucing Ku Yg Comel+Montel ?

Hehehe... Hari ni fifa nak bercerita ttg kucing fifa... Dkt rumah fifa ada 2 ekor kucing... Dua2 betina n dua2 montel... Montel sbb kuat mkn... Huhuhu... Satu namanya gebu n satu lagi namanya susu... Gebu n susu ni x boleh bertemu coz asal bertemu je mesti gaduh... Hahaha...

Tapi buat masa ni fifa nak memperkenalkan kucing fifa yg seekor dulu... Iaitu....................

Jeng... Jeng... Jeng !!!



Haa... Ni la gebu... Time ni dia tgh tidur dlm beg plastik... Selamba dia je kan ? Hahaha... Gebu ni pantang nampak beg plastik tau... Coz bila dia nampak je mesti dia nak masuk n merasmikan beg plastik tu... Adess !!! Huhuhu...




Comel x ? Kalau nak tahu... Ni la cara gebu tidur... Unik n gedik !!! Hohoho... Dia suka sangat buat gaya mcm tu bila ada tetamu dtg dkt rumah !!! Nak tarik perhatian la tu... Hehehe... Kucing siapa la ni ye ? Ahakzz !!!

5 comments:

  1. oooooo....... montelnya... hehe... ermm... tuan dia plak camna?? montel gak ker??? hehe

    ReplyDelete
  2. hahaha..
    tuannye kurus melidi je..
    ahakz.. ^-^

    ReplyDelete
  3. kuceng tuh len kali kalo die masok dlm plastik,bawak jek gi pasar pahtu jual...untung wo! hoho

    ReplyDelete
  4. yeah~~~~ anda ditag~~ sila lah jenguk2....

    ReplyDelete
  5. To Dzulfikri zulkifle >> Hahaha... Mana boleh !!! Jauh pasar tu... Nnti penat den berjalan tau !!! Hohoho...


    To Key >> Oh tidak !!! Fifa ditag !!! Hehehe... x pe, jap lagi fifa p tinjau blog key !!! Yea !!!

    ReplyDelete