Friday, February 27, 2009

Tomyam !!!!

Pagi tadi... Fifa rasa mcm nak mkn tomyam... Waaaa... Cedapnya !!!
So, dgn kadar yg segera fifa pun intai n meninjau2 bhn2 utk buat tomyam...
Adess... Daun limau purut x ada, serai pun x ada... x mengancam la kalau bhn2 tu x ada...
Tapi sbb teringin punya pasal... Fifa pun mencari idea... x kan nak mengaku kalah !!! Terliur ni !!!
Huhuhu... Setelah sepurnama lamanya... Tetiba fifa terpandang pes tomyam !!! Yea !!! Hurray !!!
Oh pes tomyam !!! Kau menyelamatkan hidupku (sebenarnya menyelamatkan perut fifa ni... hehehe)... Dan dgn penuh keriangan fifa pun mengeluarkan bhn2 yg diperlukan utk membuat tomyam dari peti harta karun yg menyimpan pelbagai brg2 berharga... Atau lebih dikenali sebagai peti sejuk... Huahuahua...

Fifa keluarkan tomato, bunga kobis, cili padi n yg lain2 tu mmg dah ada dkt luar termasuk la ayam(nasib baik ibu fifa dah keluarkan ayam dari peti sejuk awal2 lagi sebelum pergi kerja... Oh ibu.. i luv u laaa... )


Jadi... Tanpa membuang masa fifa pun masak la... Fuhhhh... Dan Akhirnya... Tomyam tu pun siap n dah pun dirasmikan oleh fifa ... Hahaha... Kenyang fifa tau !!! Oh happy nya !!! Rasa mcm nak berguling-guling je...
... Gurau je la... x de kerja fifa nak main berguling-guling ni... Huhuhu...

Sekian... Itulah cerita fifa mengenai tomyam...

6 comments: